Klub Okej
 Wspomnienia z pobytu na obozie sportowym w Wiśle.
          Obóz sportowy w Wiśle, który odbył się w dniach 26.07 -03.08.2013 został zorganizowany przez Uczniowski Klub Sportowy OKEJ, działający przy SOSW dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych. Wyjazd odbył się dzięki hojności Grupy Azoty Puławy. Zapraszamy do galerii.

Ferie zimowe w Zakopanem - styczeń 2014
Dzięki sponsorowi Grupa Azoty Puławy S.A., który wsparł uczniowski  Klub Sportowy "OKEJ", młodzież w okresie ferii zimowych wyjechała na obóz sportowo - rehabilitacyjny do Zakopanego. Pierwszego dnia oglądaliśmy zawody w skokach narciarskich na Wielkiej Krokwi, udało nam się również zwiedzić jej szczyt i podziwiać trenujących skoczków. Kiedy padał deszcz, spędzaliśmy czas w kęgielni oraz pobliskim Aqua Parku. Odwiedziliśmy także najważniejsze zabytki Zakopanego: cmentarz na Pęksowym Brzysku oraz Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach. Spacerowaliśmy po głównej ulicy - Krupówkach, wjechaliśmy też na Butorowy Wierch i Gubałówkę.
Wróciliśmy zrelaksowani i gotowi do pracy w następnym semestrze. Zobacz to na zdjęciach.

Wakacje w Jastrzębiej Górze - październik  2014 r.
    To nie jest absolutnie pomyłka, że ten tekst znalazł się akurat w tym miejscu! Po prostu świeci dzisiaj słoneczko i przypomniały nam się wakacje.... Zobacz, jak nam było fajnie. Pobyt nam morzem zafundował nam nasz wielokrotny już sponsor - Grupy Azoty S.A.. Jeszcze raz dziękujemy!

Zimowisko w Bukowinie Tatrzańskiej - styczeń 2015
    Ferie zimowe spędziliśy w pięnej górskiej miejscowości Bukowina Tatrzańska. Jak widać na zdjęciach - pogoda i dobry humor dopisywały a zajęcia sportowe dostarczały niezapomnianych wrażeń. zobacz to w galerii!

Międzynarodowy Turniej Goalballa już za nami!
      W dniach 22-24 maja 2015 r. nasz Ośrodek był gospodarzem Międzynarodowego Turnieju Goalballa Młodzików. W turnieju wzięło udział 6 drużyn. Polskę reprezentowały drużyny z Lasek, Wrocławia, Katowic, Lublina a drużyny zagraniczne Węgry - Budapeszt i Rumunię - Cluj. Po dwudniowych zmaganiach sportowych odbywających się w gościnnych obiektach Szkoły Podstawowej nr 28 w Lublinie, tytuł najlepszej drużyny turnieju wywalczyli goalballiści z Budapesztu. Kolejne miejsca zajęli: miejsce 2 - Laski, miejsce 3 - Lublin, miejsce 4 - Rumunia, miejsce 5 - Wrocław, miejsce 6 - Katowice. Przyznano także statuetki dla najlepszego strzelca i najlepszego obrońcy drużyn. Do zobaczenia za rok!

We are champions!!!
      Mistrzowską klasę udowodnili zawodnicy UKS "OKEJ" w Turnieju Stockholm Paragames Goalball 2015. Nasz zespół w składzie: Patrycja Bożek, Hubert Bożek, Wiktor Wójcik i Daniel Aftyka, pod czułą opieka trenerską Pana Roberta Prażmo zdobył I miejsce! Podczas rozgrywek odbywajacych się w dniach 30.10 - 02.11.2015 r. zorganizowanych przez Aktiva Synskadade Stockholm Federation for Parasport pokonaliśmy wszystkie drużyny młodzików, uzyskując następujące wyniki:
FSBU Goteborg 1 : 11 UKS "Okej"
Stockholm United 3 : 11 UKS "Okej"
Denmark 3 : 7 UKS "Okej"
W meczu finałowym o 1 miejsce pokonaliśmy FSBU Goteborg 12 : 2 ! Zwycięstwo w skandynawskich rozgrywkach pomogli nam zdobyć liczni polscy kibice. Mieliśmy również okazję do obserwowania gry i uczenia się od najlepszych drużyn goalballa grających w kategorii Elite i Open. Wolne chwile wykorzystaliśmy na zwiedzenie pięknej stolicy Szwecji. Zapraszamy do galerii.

Ferie 2016
Po raz kolejny Grupa Azoty Puławy była sponsorem wyjazdu wypoczynkowego naszych dzieci. W tym roku dzisiatka dzieci z naszego Osrodka spędziła tydzień ferii w Bukowinie Tatrzańskiej, Jak to w górach bywa, przywitała nas zima więc humory dopisywały. Każdy dzień wypełniony był zimowymi zabawami na świeżym powietrzu (jazdy na sankach, jabłuszkach, spacery i gry w śnieżki) a wieczory relaksem w wodzie i grami planszowymi rozwijającymi intelekt. Pod okiem trenerów w-fu dzieci doskonaliły swoje umiejętności pływackie a niektóre uczyły się pływać. Pobyt feryjny uświetniły nam wyjazdy do Zakopanego. Zwiedziliśmy Muzeum Tatrzańskie - jedno z najstarszych muzeów regionalnych w Polsce, w którym obejrzeliśmy wystawy historyczne, etnograficzne i przyrodnicze. Atrakcją był również wyjazd na Gubałówkę oraz spacer jedną z najpopularniejszych tras widokowych, gdzie podziwialiśy panoramę Tatr i Zakopanego. Na zakończenie pobytu niespodzianką okazał się wyjazd kolejką krzesełkową na Wielką Krokiew im.Stanisława Marusarza - największą skocznięnarciarską w Polsce.Rzut oka znad rozbiegu pozwolił nam wyobrazić sobie, co czują zawodnicy przed skokiem. Wypoczęci i w dobrych humorach wróciliśmy do szkoły. Zapraszamy do galerii.

II MIędzynarodowy Turniej w goaball już za nami!
   Po raz drugi Uczniowski Klub Sportowy "Okej" był gospodarzem Międzynarodowego Turnieju Goalball. W dniach 27-29 maja 2016 r. gościliśmy 7 drużyn sportowych z Węgier, Rumunii, Ukrainy, Danii i dwie z Polski (Katowice, Laski). Zawody, podobnie jak w ubiegłym roku odbywały się w SP nr 28 przy ul. Radości. Turniej był współfinansowany ze środków Miasta Lublin. Goście bardzo chwalili naszą gościnność i sprawną organizację Turnieju.
A oto wyniki:
2. UKS Laski - Poland
3. UKS OKEJ - POland
4. Ukraine
5. Denmark
6. Start Katowice - Poland
Do zobaczenia za rok! Zapraszamy do galerii.

UKS OKEJ  beneficjentem programu Polskie Nadzieje Olimpijskie Fundacji Polsat
     Program "Polskie Nadzije Olimpijskie" wspiera finansowo organizacje i zrzeszenia sportowe, szkoły sportowe i organizacje pozarządowe zapewniające możłiwość uprawiania sportu wyczynowego ale również podmioty zajmujące się organizacją zajęć sportowych dla dzieci chorych lub niepełnosprawnych, a także programów wyrównujących różnice między sportowcami pełnosprawnymi i niepełnosprawnymi. Grant przyznany przez Fundację Polsat dla naszego klubu w kwocie 26 540 zł przeznaczony zostanie na zakup sprzętu sportowego, strojów sportowych oraz prowadzenia zajęć sekcji sportowych.

Wygrana UKS "Okej"
 10.04.2017
W programie grantowym Banku WBK "Bank Młodych Mistrzów Sportu" nasz Klub Sportowy "Okej" otrzymał grant w wysokości 3 tysięcy złotych na organizację Międzynarodowego Turnieju Goalball, który już po raz trzeci będziemy organizowali w maju b.r. Rywalizacja była bardzo zacięta, do programu wpłynęło 486 wniosków, a tylko 60 otrzymało dofinansowanie. BRAWO  MY!!!

Działalność Uczniowskiego Klubu "Okej" w II semestrze roku szkolnego 2016/17
- Zorganizowanie III Międzynarodowego Turnieju Goalball Młodzików z udziałem ponad 70 zawodników z 6 krajów - Danii, Szwecji, Rumunii, Ukrainy, Węgier i 4 drużyn z Polski
- Pozyskanie  środków finansowych na organizację Turnieju: Wydział Sportu UM Lublin - 7 tys. zł, Bank WBK - 3 tys. zł, Lubelska Federacja Sportu - 2 tys. zł, sponsorzy - Hotel Forum, pokoje dla gości zagranicznych (Beata Krzych)
- Prowadzenie systematycznych zajęć pozalekcyjnych w sekcji goalball i boccia w ramach dotacji Wydziału Sportu UM i grantu pozyskanego z Fundacji Polsat
- Pozyskanie środków finansowych na działalność Klubu w przyszłym roku szkolnym
Fundacja Polsat - 10800 zł na organizację obozu sportowego,
Ministerstwo Sportu - 15 tys. zł na prowadzenie zajęć sportowych pozalekcyjnych i dofinansowanie obozu sportowego,
Wydział Sportu UM Lublin - 7 tys. na prowadzenie zajęć sportowych pozalekcyjnych.
- Nawiązanie współpracy z Polskim Komitetem Paraolimpijskim w ramach projektu "Nadzieje Paraolimpijskie" i w ramach projektu organizacja obozu treningowego dla 20 uczniów nad morzem w sierpniu b.r.
- Na zaproszenie Fundacji Anny Dymnej "Mimo Wszystko" udział w 13. Ogólnopolskich Dniach Integracji w Krakowie w czerwcu b.r. Prezentacja działalności Klubu w wywiadzie udzielonym red. Michałowi Olszańskiemu dla TVP.